Alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen klant worden. U kunt zich binnen enkele minuten registreren via dit formulier. Houd hiervoor uw KvK-nummer bij de hand. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.
U kunt alleen alle prijzen zien als u een account heeft. Bent u nog geen klant? Registreer nu!
Wij zijn een B2B-leverancier en leveren aan kantoren, scholen, horeca, industriële bedrijven, schoonmaakbedrijven en de zorgsector.
Wanneer u het registratieformulier heeft ingevuld, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om uw wensen en de mogelijkheden te bespreken.
Bestellen kan 24 uur per dag via ons klantportaal of per e-mail. Ook kunt u telefonisch of via WhatsApp bestellen op werkdagen tussen 09:00 en 16:00.
Het kan voorkomen dat wij een artikel verkeerd geleverd hebben, u een geleverd artikel verkeerd heeft besteld of dat de kwaliteit niet voldoet. U kunt foutief bestelde of geleverde producten direct retour geven aan de chauffeur. Of u doet een retouraanvraag bij de klantenservice. U kunt dit product dan met de volgende levering retour geven aan de chauffeur.
Bekijk hier onze actuele leveringsvoorwaarden.
Ja, wij bezorgen in heel Nederland. In de Randstad verzorgt onze eigen bezorgdienst de leveringen. Voor leveringen buiten de Randstad werken we samen met een logistiek partner. Bekijk hier onze actuele leveringsvoorwaarden.
In de regio Haaglanden zal levering van voorraadartikelen binnen 1 werkdag plaatsvinden. Bestellingen buiten de regio Haaglanden worden binnen 2 werkdagen geleverd. Bekijk hier onze actuele leveringsvoorwaarden.
Dit verschilt per regio en orderwaarde. Bekijk hier onze actuele leveringsvoorwaarden.
Wij bieden flexibele opties voor automatisch voorraadbeheer. U kunt kiezen voor aanvulling van uw voorraad elke 2, 4, 8 of 12 weken, afhankelijk van wat het beste aansluit op de behoeften van uw bedrijf.
Net als onze standaard leveringen is automatisch voorraadbeheer volledig gratis. Buiten de regio Haaglanden geldt wel een minimale orderwaarde van €200.
Ja, wij leveren en monteren onze dispensers gratis in combinatie met een afnameovereenkomst voor de vullingen.
Met afgesproken frequentie komt onze medewerker langs en vult alleen de producten aan die op zijn. Zo hoeft u nergens meer aan te denken, en grijpt u nooit mis, en heeft u niet te veel voorraad.
Ja, wij komen op vaste, afgesproken momenten langs om uw luchtverfrissers te vervangen en de zeepdispensers bij te vullen.
Dispensers in combinatie met onze afnameovereenkomst, die kapot gaan door normale slijtage worden kosteloos door ons vervangen, inclusief de montage.
In de meeste gevallen kunnen wij binnen enkele werkdagen leveren en monteren, afhankelijk van de beschikbaarheid van de producten.
Ja, het is mogelijk om producten los te bestellen zonder afnameovereenkomst.
U kunt bij ons kiezen tussen betaling op rekening of automatische incasso. Facturen worden op de dag van levering per e-mail verzonden.
Facturen worden op de dag van levering per e-mail verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Mocht u de factuur niet ontvangen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze klantenservice is telefonisch, per e-mail en via WhatsApp bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 16.00 uur.
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 16.00 uur, op telefoonnummer 070 217 30 75.
Ja, het is mogelijk om onze klantenservice te e-mailen. Stuur uw e-mail naar info@dejonghygienics.nl.