De Jong Hygienics Logo

Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe word ik klant bij De Jong Hygienics?

Alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen klant worden. U kunt zich binnen enkele minuten registreren via dit formulier. Houd hiervoor uw KvK-nummer bij de hand. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

Waarom kan ik niet alle prijzen zien?

U kunt alleen alle prijzen zien als u een account heeft. Bent u nog geen klant? Registreer nu!

Aan welke branches levert De Jong Hygienics?

Wij zijn een B2B-leverancier en leveren aan kantoren, scholen, horeca, industriële bedrijven, schoonmaakbedrijven en de zorgsector.

Ik heb mijn gegevens achtergelaten in het formulier, wat nu?

Wanneer u het registratieformulier heeft ingevuld, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om uw wensen en de mogelijkheden te bespreken.

Bestellen

Hoe kan ik mijn bestelling doorgeven?

Bestellen kan 24 uur per dag via ons klantportaal of per e-mail. Ook kunt u telefonisch of via WhatsApp bestellen op werkdagen tussen 09:00 en 16:00.

Mag ik een bezorgd product retourneren?

Het kan voorkomen dat wij een artikel verkeerd geleverd hebben, u een geleverd artikel verkeerd heeft besteld of dat de kwaliteit niet voldoet. U kunt foutief bestelde of geleverde producten direct retour geven aan de chauffeur. Of u doet een retouraanvraag bij de klantenservice. U kunt dit product dan met de volgende levering retour geven aan de chauffeur.

Levering

Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

Bekijk hier onze actuele leveringsvoorwaarden.

Bezorgt De Jong Hygienics in heel Nederland?

Ja, wij bezorgen in heel Nederland. In de Randstad verzorgt onze eigen bezorgdienst de leveringen. Voor leveringen buiten de Randstad werken we samen met een logistiek partner. Bekijk hier onze actuele leveringsvoorwaarden.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

In de regio Haaglanden zal levering van voorraadartikelen binnen 1 werkdag plaatsvinden. Bestellingen buiten de regio Haaglanden worden binnen 2 werkdagen geleverd. Bekijk hier onze actuele leveringsvoorwaarden.

Wat zijn de leverkosten?

Dit verschilt per regio en orderwaarde. Bekijk hier onze actuele leveringsvoorwaarden.

Welke vaste frequenties kan ik kiezen voor automatisch voorraadbeheer?

Wij bieden flexibele opties voor automatisch voorraadbeheer. U kunt kiezen voor aanvulling van uw voorraad elke 2, 4, 8 of 12 weken, afhankelijk van wat het beste aansluit op de behoeften van uw bedrijf.

Wat kost automatisch voorraadbeheer?

Net als onze standaard leveringen is automatisch voorraadbeheer volledig gratis. Buiten de regio Haaglanden geldt wel een minimale orderwaarde van €200.

Full-Service Bedrijfshygiëne

Monteren jullie ook dispensers?

Ja, wij leveren en monteren onze dispensers gratis in combinatie met een afnameovereenkomst voor de vullingen.

Hoe werkt automatisch voorraadbeheer?

Met afgesproken frequentie komt onze medewerker langs en vult alleen de producten aan die op zijn. Zo hoeft u nergens meer aan te denken, en grijpt u nooit mis, en heeft u niet te veel voorraad.

Kunnen jullie de dispensers ook bijvullen?

Ja, wij komen op vaste, afgesproken momenten langs om uw luchtverfrissers te vervangen en de zeepdispensers bij te vullen.

Wat gebeurt er als een dispenser kapot gaat?

Dispensers in combinatie met onze afnameovereenkomst, die kapot gaan door normale slijtage worden kosteloos door ons vervangen, inclusief de montage.

Hoe snel kunnen jullie dispensers leveren en monteren?

In de meeste gevallen kunnen wij binnen enkele werkdagen leveren en monteren, afhankelijk van de beschikbaarheid van de producten.

Leveren jullie ook producten zonder afnameovereenkomst?

Ja, het is mogelijk om producten los te bestellen zonder afnameovereenkomst.

Betalen en Facturering

Welke betaalmethoden biedt De Jong Hygienics aan?

U kunt bij ons kiezen tussen betaling op rekening of automatische incasso. Facturen worden op de dag van levering per e-mail verzonden.

Hoe ontvang ik mijn factuur?

Facturen worden op de dag van levering per e-mail verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Mocht u de factuur niet ontvangen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.

Klantenservice

Wanneer is de klantenservice bereikbaar?

Onze klantenservice is telefonisch, per e-mail en via WhatsApp bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 16.00 uur.

Wat is het telefoonnummer van de klantenservice?

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 16.00 uur, op telefoonnummer 070 217 30 75.

Kan ik de klantenservice ook per e-mail benaderen?

Ja, het is mogelijk om onze klantenservice te e-mailen. Stuur uw e-mail naar info@dejonghygienics.nl.

Staat uw antwoord er niet tussen? Wij helpen u graag verder.

Bellen

Op werkdagen tussen 09:00 en 16:00

070 217 30 75
WhatsApp

Op werkdagen tussen 09:00 en 16:00

WhatsApp
Email

Wij reageren binnen 1 werkdag

info@dejonghygienics.nl